czujnik temperatury silnika gdzie on jest Audi A4

ANTYKLERYKALNE PRZEMYŚLENIA - ANTYKLER

Temat: audi a4 03 2.0 fsi nierowna praca silnika
witam wszystkich , mam problem z moim audi a4 2.0 fsi , minowicie trudno odpala i po odpaleniu nierowno pracuje i trzesie silnikiem ale podczas jazdy pracuje idealnie ma moc, cicho i rowno pracuje , bylem dzisiaj w serwisie audi i tam powiedzieli mi ze to jest "exhaust gas temperature sensor" a znajomy mechanik mowi ze to moze byc czujnik spalania stukowego...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1699788.html



Temat: Audi A4 97r. 1.6 benzyna+gas
Witam. Mam pytanko czy czujnik temperatury może być przyczyną problemu odpalenia silnika? Chciałbym nadmienić że silnik nie odpala jak mu się podoba na ciepłym na zimnym nie ma zasady wskaznik temp. silnika pokazuje raczej prawidłowo po podłączeniu waga pokazywało błąd wtryskiwaczy nie pamiętam dokładnie numeru ale towarzyszył również jako błąd sporadyczny czujnik temp. o nr.16500i czy to jest czujnik G62 ???.W momencie...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1692805.html


Temat: problem z obrotami silnika AUDI A4 awant 130km,2002r
Sam bredzisz, w wielu przypadkach na zawieszony czujnik pomaga skasowanie błędu. Zmagam się tak z jednym czujnikiem doładowania którego co parę dni trzeba pchnąć vagiem. Co to są bloki wartości mierzonych to wiem odkąd jeżdżę dieslami. A logi statyczne i dynamiczne robię sobie, klientom i kumplom. A potem się naprawia... Na forum A4 działam w temacie diesli od paru lat. Widzę że tutaj prosta metoda wykasowania błędów ze sterownika jest niedobra. Pomimo że bardzo często właśnie tutaj widać co się w silniku popsuło. Np czujnik temperatury. A we sumie dla mycar000 będzie najlepiej jak podjedzie on na spot Audi A4 w toruniu albo w bydgoszczy, tam na pewno któś mu zvaguje auto i powie co się tam właściwie dzieje. tu masz link do spotowni: http://www.a4-klub.pl/smf/spot_w_toruniu-t61517.0.html
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1368809.html


Temat: AUDI A4 pompa wtryskowa silnik 1Z
Witam wszystkich Mowa będzie będzie o silniku 1Z w AUDI A4 96r. sedan. przebieg 205000km Silnik nagle zaczął palić 7-8l/100km kiedy zawsze palił 5-6/100km. na wysokich obrotach zaczęły się problemy z lekkim falowaniem obrotów od ok 2500obr/min do końca. Im zimniejszy silnik tym bardziej było to odczuwalne. Wiedziałem od razu że to "przepływka", ale nie wymieniałem tego bo auto miało normalną moc. ... końca padła. Co się okazało: nie ma tylko falowania na wysokich obrotach. Spalanie nadal bardzo wysokie jak na ten silnik, wysoki moment obrotowy jakby przesunięty wyżej , o czym już wcześniej ... spalania na komputerze, czy przy naprawie pompy mógł zostać popełniony błąd lub uszkodzony jakiś czujnik. ( czujnik temp paliwa w pompie wymieniony pół roku temu). Mam również VAGa , który nic...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1572408.html


Temat: Glosna praca silnika passat b5 i.9tdi AFN
Witam Jak w temacie mój passat b5 dość głośno chodzi jak na ten silnik AFN 110km 1998r Jeżdziłem 3 autami z tymi silnikami (2x passat b5 audi a4 i audi a6) i nie bylo slychac tak silnika a u mnie chodzi jak traktor... Nawet wymieniłem tłumik srodkowy na nowy bo w starym cos latalo w srodku i myślałem ze to to (cos ... jade kolo 1500 obrotowa to tak jakby jeszcze taki bas dodatkowo był nieprzyjemny... moc auto ma nie dymi w ogóle. W aucie wywaliłem katalizator ( ale w audi i passacie co ... silnika(ale w innym tez nei bylo i normalnie bylo...) czujnik temperatury pokazuje 80st na komputerze a na licznik 90 wiec nei wiem co jest grane... i pisze ze niedogrzany po podlaczeniu ... Tak wiec podsumowując Silnik chodzi glosno jak mu depne i nie tylko... w sumie jak jade wolno to tak jakby taki bas byl i tez slychac ze glosno...... pomóżcie bo mnie...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1647093.html


Temat: Audi A4 1.6 brak podwyższonych obrotów na zimnym silniku
Witam. Mam problem dotyczący braku podwyższonych obrotów po odpaleniu zimnego silnika (tzw. ssania) Audi A4 1.6 2000r. (simos) Czujnik temp. sprawdzony i jest ok. Przepływomierz nowy. Po sprawdzeniu VAGiem na zimnym silniku czas wtrysku wynosi 4.12 ms, przepływomierz wskazuje ok. 4 g/s Na całkowicie zagrzanym silniku czas wtrysku wynosi 2.06 ms, a przepływomierz wskazuje ok. 3 g/s Czyli czas wtrysku i masa przepływu powietrza wyższe na zimnym niż na ciepłym silniku.Po odpaleniu obroty wynoszą 930rpm, po rozgrzaniu 860-830rpm. Dolot ok tzn. brak lewego powietrza.Przepustnica wyczyszczona,zaadoptowana. Co polecacie jeszcze sprawdzić ?
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1556938.html


Temat: Audi A4 1.8 turbo 96 rok Ciężki rozruch
Witam serdecznie autko jak w tytule.Problem się pojawia jak auto postoi troszkę albo rano na zimnym silniku .Trzeba wtedy długo kręcić a jak już załapie słychać ze silnik jest zalany i śmierdzi paliwem . Ale zaraz po odpaleniu pracuje normalnie.Jeśli się zgasi i odpala ponownie za chwilkę ,odpala bez problemu na dotknięcie . Komputer wykazał uszkodzenie czujnika temperatury . Został wymieniony ,...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1566991.html


Temat: audi a4 1.9 tdi. Problem z zasilaniem na pompie
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam taki problem z audi A4 1.9 TDI (silnik AVG) Auto samo gaśnie podczas jazdy i po tym nie chce już odpalić Kiedy zawiozłem auto do znajomego mechanika ( na holu ) na Vagu były następujące błędy: -463A sterownik silnika zablokowany -468A szyna CAN tablica rozdzielcza brak wiadomości -4500 czujnik temp. płynu chłodzącego - przerwa zwarcie ... urwany czujnik przy kole ) a auto dopiero co kupiłem i nie pamiętam. Co może odcinać napięcie lub powodować te błędy. Prawdopodobnie nie mam w aucie żadnego alarmu- przynajmniej nic mi...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1478042.html


Temat: Audi A4 B5 - VAG - 771 oraz 991 - co i jak??
Witam i proszę o pomoc, w moim Audi zauważyłem 2 problemy: 1 - nie włącza sie oświetlanie w podsufitce gdy otwiera sie drzwi przednie ani tylne, działa jedynie w trybie "I" ... proszę o podpowiedz co się stało i jak to naprawić 771 Czujnik poziomu paliwa-G zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 667 Sygnał temperatury zewnętrznej zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 667 Sygnał temperatury zewnętrznej przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 562 Czujnik poziomu oleju zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 562 Czujnik poziomu oleju przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 1314 Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1367 Wyłączenie pompy centralnego zamka brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1365 Przełącznik zamknij/otwórz wewnątrz zwarcie do masy...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1671596.html


Temat: Audi A4 1,8 silnik ADR czujnik temperatury silnika
Witam wszystkich. Mam taki problem. Vag wywala mi błąd 16502 Engine coolant temperature circuit High Input. Skasowałem błąd ale pojawia się ponownie. Wymontowałem czujnik, składa się on tak naprawdę z dwóch ... ten czujnik składa się z dwóch i ten drugi pokazuje ok. 1 kilooma. Wiem że jeden jest do komputera a drugi do wskaźnika na desce. Wskaźnik na desce pokazuje głupoty, prawdopodobnie ten segment czujnika nie ma właściwej charakterystyki. Sprawdzałem temperaturę silnika na wyświetlaczu klimy i tam pokazuje mi 90 stopni, tak jak powinno być. Pytanie jest natomiast czy niewłaściwa charakterystyka drugiego segmentu tego czujnika ma wpływ na parametry silnika, czy tylko na wskaźnik na desce rozdzielczej. Poza tym w literaturze nie ma opisu charakterystyki obu czujników tylko jednego, czyba że oba mają taką...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1371443.html


Temat: audi a4 2.0 ben. 2002-zapala sie kontrolka z symbolem silnik
Cześć mam audi a4 2002r 2.0 benzyna i mam problem z za bogatą dawką paliwa zapala sie kontrolka z symbolem silnika podpinam pod komputera i za każdym razem jest ten sam ... sondę lambda ,cewki ,filtr paliwa świece i nic. Samochód jest po serwisie wiec mam wszystko wymienione paski filtry, świece, czujnik temperatury, czujnik obrotów silnika. Samochód ma trochę większe spalanie.Czy ktoś wie...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1477360.html


Temat: audi a4 tdi czujnik temperatury paliwa w nastawniku pompy
witam pomózcie mam audi a 4 z 1996 r tdi nie chce odpalic na zimnym silniku nie dochodzi prad na świece bapiecznik i przekaxnik dobry wymieniłamczujnik temperatury silnika bo na odłączonym czujniku świece grzały ale po wymianie jest to samo nie odpala trzeba d lugo krecic czy to moze byc czujnik temperatury paliwa g81 albo czujnik temperatury paliwa w nastawniku w pompie...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1382315.html


Temat: nie wyłącza sie wiatrak od chlodnicy audi a4
Witam!! Mam taki problem ze ciagle jak tylkjo uruchomie silnik dziala wiatrak od chlodnicy. temp zawsze pokazuje 60stopni (nie ma mniejszej skali). Nigdy samochod nie nagrzewa mi sie do 90stopni. Chyba tak nie powinno byc ze wiatrak od chlodnicy dziala caly czas... czego to moze byc wina?? termostatu czy jakiegos czujnika? samochod audi a4 1.8 benzyna 95r
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1529663.html


Temat: Audi A4 1.8T AEB nadmierne zużycie paliwa
Problem jak w temacie, auto w chwili obecnej pali około 18 litrów na 100 kilometrów co powoduje "zarzucanie" świec zapłonowych. Wymieniona sonda lambda, czujniki temperatury powietrza zasysanego i silnika sprawne, jeszcze ... podciśnienie). Chcę sprawdzić szczelność układu turbo, przepływomierz, a na koniec zostaje czujnik ciśnienia bezwzględnego, który prawdopodobnie jest zabudowany w sterowniku (tylko jak to sprawdzić). PROSZĘ O POMOC DOŚWIADCZONYCH FACHOWCÓW !!!!!!!. MAGIKÓW...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1460348.html


Temat: Audi A4 1.8 125km APT problem z odpalaniem
Witam wszystkich, od niedawna jest posiadaczem Audi A4 1.8 125km z 99r (lift)( samochód ma nowa instalacje gazową sekwencje, ale problem z odpaleniem był już wcześniej) mój problem polega na odpaleniu samochodu na zimnym silniku i czasem jak jest ciepły to też, wymieniłem pompę paliwa, czujnik temp. samochód kręci ale nie może odpalić, po odłączeniu czujnika temp. na zimnym silniku pali super...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1608911.html


Temat: a4 AUDI B5 19TDI brak sygnalizacji poziomu płynu chłodzącego
Samochód z silnikiem AFN 1.9 TDI. Po przejechaniu paru kilometrów zauważyłem, że temperatura utrzymuje się na poziomie 60C. W zbiorniku wyrównawczym nie było już płynu – pęknięty waż spowodował jego wyciek. Płyn G12 roczny. FIS nie sygnalizował żadnych problemów. Czujnik w zbiorniku wyrównawczym bez płynu ma oporność koło 3,5 MΩ. Przy pustym zbiorniku wyrównawczy i po odłączeniu czujnika nie ma różnicy -...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1492044.html


Temat: audi a4 1.6 adp nie odpala po dluzszym postoju
Witam. Audi A4 1.6 typ silnika ADP. Po nocy lub długim postoju nie odpala, nawet się nie odezwie. Po wtryśnięciu małej ilości samostartu odpala i chodzi bez problemu. Auto jest zagazowane. Żadnych błędów. Wskazania z czujnika temperatury ok. Palec, kopułka, przewody, świece ok. Przepustnica wyczyszczona, adaptacja zrobiona. Ciśnienie paliwa ok. Listwa wtryskowa wymieniona. Po wymianie listwy zapalił bez problemu, pomimo, że stał...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1581923.html


Temat: Wymieniony: czujnik temp + termostat = 80 stopni ?
" />najlepiej podpiąć pod VAG kiedy jest zimny i sprawdzić po rozgrzaniu silnika jaka jest rzeczywiście temperatura, u mojego kolegi w audi A4 czujnik pokazuje w VAGu prawidłową temperaturę 90 stopni...
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=9159


Temat: wskaźnik temp. wody
" />Ja miałem podobnie i był to walnięty termostat, przy normalnej jeździe był na 90 st a jak już się bujnął i mało gazu dawałem to spadała temp do 70 st., choć nie wykluczam że to czujnik temp..kolega w Audi A4 wymieniał już kilka razy taki czujnik i nic jak się autko nagrzeje do 90 stopni (w VagCom widać) to wskaźnik jest na max 85 stopni. Jeśli silnik ci się wolniej zagrzewa to objawem może być podwyższone spalanie, nie odczuwasz takiego czegoś? Po ilu km ci się nagrzewa silnik do tych 70 st? Najlepiej jest podpiąć autko pod Vaga i będziesz widział czy to czujnik źle pokazuje czy rzeczywiście masz tak niską temperaturę, jeśli w Vagu pokaże tyle samo co na desce to znaczy że termostat do wymiany, jeśli temperatura w vagu będzie normalna tj. 90 stopni a na desce 70 to będzie wina czujnika temp. pozdr rat4 PS Kiedyś w innym autku podczas zimy miałem walnięty termostat dosłownie był rozwarty jak nogi kowboja to przy temp. -15 stopni silnik po 40 km dopiero wchodził na skalę
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5129


Temat: Vw Golf IV combi Elektryka...
" />dot - wskaźnik temp na silniku zdejmij przewody z czujnika temperatury i je przeczyść, jeżeli to nie pomoże, to raczej wina będzie leżała po stronie licznika, ostatnio w audi a4 też 1.9 tdi to samo się działo, nadpalona była ścieżka na liczniku i raz pokazywał temp a za chwilę nie
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=12768


Temat: Audi A4 1,8i - klimatyzacja
komputerze widać kilka rodzajów temperatur z poszczególnych czujników i wskazują od 25 do 35 st także są ok. Co można zrobić z tym i dlaczego tak sie dzieje?
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=12378


Temat: kontrolka świec żarowych
Jak miałem Audi A4 w dieslu to taki objaw wskazywał na uszkodzenie czujnika temperatury który mierzył temperature płynu chłodzącego a tym sposobem temp silnika . Jesli czujnik pokazał jakas wysoka temperature to układ nie załączał w ogóle grzania swieczek . Ogólnie Audika jest dużo łatwiej zdiagnozować niz renate ale atakuj czujnik temperatury lub układ odpowiedzialny za grzanie swieczek.Lub też magiczny pstryczek elektryczek...
Źródło: klubkangoo.pl/forum/viewtopic.php?t=7977


Temat: 325i Ciagly brak mocy! POMOCY!!
Ja podobne objawy miałem w innym moim aucie Mazda 323 1.5 16V. Na zimnym silniku auto chodziło jak rakieta lecz jak już się silnik zagrzał to inna historia. Też kombinowałem z ... temu wszystkiemu jest czujnik temperatury silnika. Koszt naprawy 25 zeta plus 11 zeta czteropak. I zaznaczam, że na kompie nie było błędów. Teraz mam ten sam objaw w aucie żony Audi A4, tylko w tym aucie jest troszeczkę inaczej. Niedość że jak jest ciepły to nie jeżdzi tak jak powinien (Mały Osiołek) to jeszcze ma problem z zapaleniem na ciepłym silniku. Tak więc radziłbym posprawdzać czujniki temperatury silnika (przynajmniej w moim przypadku tak było)
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=129381


Temat: Pomocy A4 1.8T samoczynnie włączajacy sie wentylator
Witam! Moze ktos z forumowiczow pomoze mi w rozwiązaniu usterki w samochodzie Audi A4 1.8Turbo 150km z 2002 roku. Problem polega na tym ze załancza sie wentylator chłodnicy tzn mam kluczyki w kieszeni i po jakims czasie słysze ze chodzi wiatrak chłodnicy na totalnie zimnym silniku. Wymieniłem juz chyba prawie wszystko mianowicie 1.wiatrak(chłodnica+klima) bo jest jeden do tego samoge 2.czujnik sterowania wentylatorow, 3. czujnik temperatury płynu w chłodnicy i dalej to samo. Jezdze od service do service i tylko kazdy rozkłada rece wskazujac wentylator lub sterownik wentylatorow. Jesli ktos miał moze podobny problem...
Źródło: vagclub.pl/viewtopic.php?t=592